aku tidak pandai meluah rasa, tidak reti mengungkap bicara.

tapi berikan aku 1001 rencah, bisa ku teladani menjadi pengajaran hidup.

Friday, June 10, 2011

hati? tangan.

menahan sakit __hati__ *bukan. tapi tangan gara-gara bermain badminton setiap malam tanpa henti.haha. bila tidur tangan kanan atas bantal dan tak bergerak langsung.macam lumpuh pulak.*nauzubillah.

hari ni, sabtu dan ahad off dari main badminton. sambung minggu depan. =)

p/s 1 : i'm quit from bowling's team. sebab hari tournament bertindih dengan kejohanan debat smka. memandangkan kejohanan debat NC lepas juga saya tidak hadir kerana program lain, maka kali ini saya memilih untuk memenuhi tanggungjawab saya pada debat. lagipun bola bowling tak beli lagi plus saya tidak termasuk dalam pasukan yang bertanding untuk tahun ni. so bowling, bubye...jumpa tahun depan andai ada rezeki!

p/s 2 : hujung minggu ni tak boleh lepak bersenang-lenang di bilik tv sebab banyak kerja perlu disiapkan.assignments dan tugasan unit koordinator. bye hindustan! haha

p/s 3 : alahai hati...


No comments:

Post a Comment