aku tidak pandai meluah rasa, tidak reti mengungkap bicara.

tapi berikan aku 1001 rencah, bisa ku teladani menjadi pengajaran hidup.

Thursday, June 9, 2011

oooooops.

hyeeeeee!

dah berapa hari tak update blog.y? tak sempat online laa.

disebabkan training bowling tak on lagi, maka saya dengan ini mula menjebakkan diri untuk bermain badminton.

pergghhh.memang best sangat. habis kelas je terus main. tak sempat main petang, main malam.terus jadi taff laaa.*ceh perasan je.haha

walaupun saya masih lagi amatur, skill itu penting! haha. fitness la lagi penting.jadi untuk memastikan saya kekal sihat dan cergas, majulah sukan untuk negara!

*saya makin merapu. so off to sleep.haha!

p/s 1 : bila la training bowling nak start ni? tournament lagi 2 minggu. nervous~

p/s 2 : penggambaran filem akan start tak lama lagi, mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar!

p/s 3 : tak sabar nak balik kk! =)

No comments:

Post a Comment